#USA How one man went from viral sensation to Slack employee

//

3fd7987e22614b0c9e7097ac3f891394

Feed-twFeed-fb

Australian viral sensation and schooler of racists, Dan from Optus, has a new title. He’s now Dan de Sousa, senior customer experience agent at the U.S. startup Slack in Melbourne, Australia.

Formerly employed by the telecommunications company Optus, de Sousa became a hero for multiculturalism in January after he calmly and succinctly responded to outraged Facebook complaints about a Sydney Optus store that had put up Arabic signage.

After the Australian media went mad for Dan from Optus, his thoughtful responses made it all the way across the Pacific to the workplace messaging company’s San Francisco headquarters.  Read more…

More about Dan From Optus, Slack, Australia, Business, and Startups

from Startups http://ift.tt/27PBDrz

This entry was posted in #USA by Startup365. Bookmark the permalink.

About Startup365

Chaque jour nous vous présenterons une nouvelle Startup française ! Notre pays regorge de talents et d'entrepreneurs brillants ! Alors partons à la découverte des meilleures startup françaises ! Certaines d'entre elles sont dans une étape essentielle dans la vie d'une startup : la recherche de financement, notamment par le financement participatif (ou crowdfunding en anglais). Alors participez à cette grande aventure en leur faisant une petite donation ! Les startups françaises ont besoin de vous !