#Asia How do brain training companies advertise without misleading users?

//

Neeuro Co-founder Kelly Choo explains what it takes to avoid the complaints of deceptive marketing that have rocked Lumosity

Show Notes

  • Homepage for Kelly Choo’s company Neeuro
  • e27 article about the launch of Neeuro
  • Recent article about Lumosity controversy: Lumosity CEO Admits Brain-Training Games May Not Ward Off Mental Decline
  • Article on settlement that Lumosity (Lumos Labs) paid the US Federal Trade Commission.
  • e27 video about startups and Asia’s aging population
  • Singapore brain training event from last year.

Music courtesy of Ben Sound.

Echelon Indonesia returns to Jakarta this April! Save over 35% off on your tickets with promo code Empower10, exclusive to e27 readers only! Tickets available here.

 

The post How do brain training companies advertise without misleading users? appeared first on e27.

from e27 http://ift.tt/23ndMxl

Ce contenu a été publié dans #Asia par Startup365. Mettez-le en favori avec son permalien.

A propos Startup365

Chaque jour nous vous présenterons une nouvelle Startup française ! Notre pays regorge de talents et d'entrepreneurs brillants ! Alors partons à la découverte des meilleures startup françaises ! Certaines d'entre elles sont dans une étape essentielle dans la vie d'une startup : la recherche de financement, notamment par le financement participatif (ou crowdfunding en anglais). Alors participez à cette grande aventure en leur faisant une petite donation ! Les startups françaises ont besoin de vous !