#USA Can a media company succeed without Facebook? This startup says yes.

//

TwitterFacebook

Most app developers targeting teens and their ever-shrinking attention spans fall short of mainstream success — but not Mammoth Media.

The Santa Monica, Calif.-based startup claims it has reached about 30 percent of U.S. teenagers in less than four years, solely through the two apps its created: Wishbone and Yarn.

Wishbone, a teen polling app, and Yarn, an interactive fictional storytelling app, are part of what the company calls “micro-entertainment,” or bite-sized experiences that can fill the space of a few minutes or even a few seconds.

More about Tech, Startups, Apps And Software, Teenagers, and Tech

from Startups http://ift.tt/2FFtw7k

Ce contenu a été publié dans #USA par Startup365. Mettez-le en favori avec son permalien.

A propos Startup365

Chaque jour nous vous présenterons une nouvelle Startup française ! Notre pays regorge de talents et d'entrepreneurs brillants ! Alors partons à la découverte des meilleures startup françaises ! Certaines d'entre elles sont dans une étape essentielle dans la vie d'une startup : la recherche de financement, notamment par le financement participatif (ou crowdfunding en anglais). Alors participez à cette grande aventure en leur faisant une petite donation ! Les startups françaises ont besoin de vous !