#USA MikMak is using mini infomercials to help retailers turn their stories into sales

//

 MikMak, the New York-based startup that is trying to make short and catchy infomercials (aptly named minimercials) the future of commerce, is launching a new feature to help retailers monetize their stories on Instagram and Snapchat. The new product is called Attach, and serves as a middleman between a retailer’s daily story on a platform like Instagram and the actual product available… Read More

from Startups – TechCrunch http://ift.tt/2p0WdX9

Ce contenu a été publié dans #USA par Startup365. Mettez-le en favori avec son permalien.

A propos Startup365

Chaque jour nous vous présenterons une nouvelle Startup française ! Notre pays regorge de talents et d'entrepreneurs brillants ! Alors partons à la découverte des meilleures startup françaises ! Certaines d'entre elles sont dans une étape essentielle dans la vie d'une startup : la recherche de financement, notamment par le financement participatif (ou crowdfunding en anglais). Alors participez à cette grande aventure en leur faisant une petite donation ! Les startups françaises ont besoin de vous !