#USA PhoneWagon raises $1.2M to track when marketing campaigns lead to phone calls

//

Woman in call center on phone When it comes to tracking the effectiveness of online advertising campaigns, PhoneWagon CEO Ryan Shank said there’s been a big piece missing for most businesses — namely, how often those campaigns lead to phone calls. Shank has plenty of experience in local marketing, having worked in sales at Yext, then founding Mhelpdesk, which he sold to IAC’s ServiceMagic. And… Read More

from Startups – TechCrunch http://ift.tt/2BKMWpq

Ce contenu a été publié dans #USA par Startup365. Mettez-le en favori avec son permalien.

A propos Startup365

Chaque jour nous vous présenterons une nouvelle Startup française ! Notre pays regorge de talents et d'entrepreneurs brillants ! Alors partons à la découverte des meilleures startup françaises ! Certaines d'entre elles sont dans une étape essentielle dans la vie d'une startup : la recherche de financement, notamment par le financement participatif (ou crowdfunding en anglais). Alors participez à cette grande aventure en leur faisant une petite donation ! Les startups françaises ont besoin de vous !