#Asia #China Is the Holy Grail of marketing simply not marketing at all? This and more with world class word-of-mouth marketing expert Sina Farzaneh.

//

In this episode, we sit down with China’s word-of-mouth marketing expert Sina Farnaeh to discuss how brands can grow organically by studying and engaging customers systematically.

In 2010 Sina co-founded Advocacy, a marketing agency that helps identify and activate brand advocates for consumer goods companies. He is currently working on his new venture PullPath, a software platform to bring what he’s built at Advocacy to a grassroots level.

We also discuss the advantage of word-of-mouth over traditional marketing methods, differences between doing marketing in Silicon Valley and China, and the role human behavioral understanding can play in technology advancement.

from The China Startup Pulse http://ift.tt/1U12xnM

Ce contenu a été publié dans #China par Startup365. Mettez-le en favori avec son permalien.

A propos Startup365

Chaque jour nous vous présenterons une nouvelle Startup française ! Notre pays regorge de talents et d'entrepreneurs brillants ! Alors partons à la découverte des meilleures startup françaises ! Certaines d'entre elles sont dans une étape essentielle dans la vie d'une startup : la recherche de financement, notamment par le financement participatif (ou crowdfunding en anglais). Alors participez à cette grande aventure en leur faisant une petite donation ! Les startups françaises ont besoin de vous !