#USA Soylent releases female chatbot to help its mostly male customers eat

//

TwitterFacebook

Meal-replacement company Soylent‘s target demographic is male, 18 to 34 years old, and apparently needs the help of a woman-themed chatbot to figure out how to eat. 

The Los Angeles-based company specializing in bottled meals for the tech set today announced a sweeping new ad campaign centered on an artificially intelligent “spokesbot” named Trish. Just what, exactly, does Trish do?

“Trish’s goal is to help make food decisions easier and stress free for all of us,” a flesh-and-blood Soylent spokesperson told Mashable. “She is rational, cares about humans, knows a ton about nutrition, and above all else — is helpful.” Read more…

More about Food, Tech, Technology, Soylent, and Tech

from Startups http://ift.tt/2mDhtlc

Ce contenu a été publié dans #USA par Startup365. Mettez-le en favori avec son permalien.

A propos Startup365

Chaque jour nous vous présenterons une nouvelle Startup française ! Notre pays regorge de talents et d'entrepreneurs brillants ! Alors partons à la découverte des meilleures startup françaises ! Certaines d'entre elles sont dans une étape essentielle dans la vie d'une startup : la recherche de financement, notamment par le financement participatif (ou crowdfunding en anglais). Alors participez à cette grande aventure en leur faisant une petite donation ! Les startups françaises ont besoin de vous !