#USA Soylent releases female chatbot to help its mostly male customers eat

//

TwitterFacebook

Meal-replacement company Soylent‘s target demographic is male, 18 to 34 years old, and apparently needs the help of a woman-themed chatbot to figure out how to eat. 

The Los Angeles-based company specializing in bottled meals for the tech set today announced a sweeping new ad campaign centered on an artificially intelligent « spokesbot » named Trish. Just what, exactly, does Trish do?

« Trish’s goal is to help make food decisions easier and stress free for all of us, » a flesh-and-blood Soylent spokesperson told Mashable. « She is rational, cares about humans, knows a ton about nutrition, and above all else — is helpful. » Read more…

More about Food, Tech, Technology, Soylent, and Tech

from Startups http://ift.tt/2mDhtlc

Ce contenu a été publié dans #USA par Startup365. Mettez-le en favori avec son permalien.

A propos Startup365

Chaque jour nous vous présenterons une nouvelle Startup française ! Notre pays regorge de talents et d'entrepreneurs brillants ! Alors partons à la découverte des meilleures startup françaises ! Certaines d'entre elles sont dans une étape essentielle dans la vie d'une startup : la recherche de financement, notamment par le financement participatif (ou crowdfunding en anglais). Alors participez à cette grande aventure en leur faisant une petite donation ! Les startups françaises ont besoin de vous !