#USA With $50 million in funding, Brandless sells everyday essentials for $3 each

//

 Brandless is a new consumer-packaged goods company that is looking to reduce the cost of grocery staples with a direct-to-consumer business model. Led by serial entrepreneurs Tina Sharkey and Ido Leffler, the company is launching with a suite of products priced at $3 each. To fund its launch, the company has raised $50 million from NEA, GV, Redpoint Ventures, Cowboy Ventures and Slow Ventures. Read More

from Startups – TechCrunch http://ift.tt/2tDwt5q

This entry was posted in #USA by Startup365. Bookmark the permalink.

About Startup365

Chaque jour nous vous présenterons une nouvelle Startup française ! Notre pays regorge de talents et d'entrepreneurs brillants ! Alors partons à la découverte des meilleures startup françaises ! Certaines d'entre elles sont dans une étape essentielle dans la vie d'une startup : la recherche de financement, notamment par le financement participatif (ou crowdfunding en anglais). Alors participez à cette grande aventure en leur faisant une petite donation ! Les startups françaises ont besoin de vous !